Obwieszczenie Zarządu Stowarzyszenia Sądecki Obszar Funkcjonalny dot. projektu Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Sądeckiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021-2027
Treść
Na podstawie art. 30 i art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz.U. 2023 poz. 1094) Zarząd Stowarzyszenia Sądecki Obszar Funkcjonalny podaje do publicznej wiadomości informację o opracowaniu projektu dokumentu pn.:
„Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Sądeckiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021-2027” wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dla ww. dokumentu.
Zgodnie z art. 54 ust. 2 ww. ustawy organ opracowujący projekt dokumentu zapewnia możliwość udziału społeczeństwa w strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko.
W związku z powyższym, informuje się, że można składać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowego opracowania. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:
• w formie pisemnej na adres: Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz
• ustnie do protokołu: ul. Jana Pawła II 23, parter, pokój nr 05, 33-300 Nowy Sącz – biuro Stowarzyszenia
• za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres: stowarzyszeniesof@gmail.com
z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.08.2023 roku.
Uwagi i wnioski złożone po upływie wskazanego terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Biuro Stowarzyszenia Sądecki Obszar Funkcjonalny.
Dokumentacja postępowania, na którą składają się:
1. „Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Sądeckiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021-2027”
2. „Prognoza oddziaływania na środowisko projektu Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Sądeckiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021-2027”. jest wyłożona do wglądu w dniach od 31.07.2023 r. do 18.08.2023 r. w siedzibie Urzędu Gminy Łabowa 33-336 Łabowa 38, w godz. pracy Urzędu oraz na stronie biuletynu informacji publicznej urzędu: https://bip.malopolska.pl/uglabowa