LI Sesja Rady Gminy Łabowa w dniu 28 lutego 2022 roku o godzinie 16.00
Treść
ZAWIADOMIENIE PRZEWODNICZĄCEGO RADY GMINY ŁABOWA
O ZWOŁANIU SESJI RADY GMINY
O ZWOŁANIU SESJI RADY GMINY
RADNI RADY GMINY ŁABOWA
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym
(Dz.U. z 2021 r., poz. 1372 z późn. zm), zwołuję LI Sesję Rady Gminy Łabowa w dniu
28 lutego 2022 roku o godzinie 16.00 w sali narad Urzędu Gminy Łabowa.
(Dz.U. z 2021 r., poz. 1372 z późn. zm), zwołuję LI Sesję Rady Gminy Łabowa w dniu
28 lutego 2022 roku o godzinie 16.00 w sali narad Urzędu Gminy Łabowa.
Proponowany porządek posiedzenia jest następujący:
-
Otwarcie posiedzenia.
-
Stwierdzenie prawomocności obrad.
-
Przyjęcie porządku obrad.
-
Przyjęcie protokołu z sesji poprzedniej.
-
Informacja Wójta o pracy między sesjami.
-
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Łabowa za udział
w działaniu ratowniczym i w szkoleniu pożarniczym (Druk nr 287). -
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia aktualizacji Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Łabowa na lata 2016-2022 (Druk nr 288).
-
Podjęcie uchwały zmieniającejuchwałęw sprawiewzoru deklaracjio wysokościopłat za gospodarowanieodpadamikomunalnymiskładanejprzez właścicielinieruchomości, naktórych znajdują siędomki letniskowe lubinnenieruchomości wykorzystywanena cele rekreacyjno - wypoczynkowe na terenie Gminy Łabowa (Druk nr 289).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wyróżnień i nagródzaosiągniętewynikisportowe (Druk nr 290).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia miejsc do prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników oraz wprowadzenia regulaminu określającego zasady handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników
(Druk nr 291) -
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Łabowa (Druk nr 292).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu oraz uchwały budżetowej na 2022 rok (Druk nr 293).
-
Wolne wnioski i dyskusja.
-
Zamknięcie obrad.