30 grudnia 2011
Treść
Na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z póź. zm.) zwołuję XVI sesję Rady Gminy Łabowa w dniu 30 grudnia 2011 r. ( piątek ) o godz.16.00 w sali narad Urzędu Gminy Łabowa.
Proponowany porządek obrad:
1.Otwarcie sesji.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z sesji poprzedniej.
4. Podjęcie uchwał w sprawie:
- zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Łabowa przyjętejuchwałą
Nr IV/18/2011 Rady Gminy Łabowa z dnia 25 stycznia 2011 roku
w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Łabowa,
- zmiany budżetu oraz zmiany uchwały budżetowej na 2011 rok,
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
- zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania
ścieków na terenie Gminy Łabowa na okres od dnia 09 lutego 2012 r.
do 08 lutego 2013r.
- wyrażenie zgody na sprzedaż nieruchomości we wsi Nowa Wieś,
- wyrażenie zgody na sprzedaż nieruchomości we wsi Łabowa,
- wyrażenie zgody na sprzedaż nieruchomości we wsi Krzyżówka,
- wyrażenie zgody na sprzedaż działki budowlanej we wsi Łabowa,
6. Uchwalenie budżetu gminy na rok 2012.
- przedstawienie stanowiska Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wieloletniej
prognozy finansowej Gminy Łabowa,
- podjęcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Łabowa,
- przedstawienie stanowiska Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie
projektu budżetu,
- przedstawienie stanowiska Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Integracji
Europejskiej,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały budżetowej na 2012 rok.
7. Podjęcie uchwały w sprawie:
- przyjęcie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkocholowych,
- przyjęcie Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na terenie Gminy
Łabowa na 2012 rok,
- określenia stawek opłaty targowej,
- zaopiniowanie uchwały Sejmiku Województwa Małopolskiego w sprawie
Południowomałopolskiego Obszaru Cronionego Krajobrazu,
- uzupełnienia stały komisji Rady.
8. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
9 Interpelacje i zapytania radnych.
10. Wolne wnioski i dyskusja.
11. Zakończenie obrad